Sponsor Bağlantılar

28 Mayıs 2012 Pazartesi
0 Yorum

Eski Sevgili ve Odunluk ...

5/28/2012

Basit bir soru çok kompleks düşünmeyin..Eski sevgili neden odundur? Neden bu kadar dingildir bugün onu yazmak istedim..Hep de olumlu şeyler yazıcak değiliz ya :) Zaten sıkıldım bu aşk şeylerinden biraz da olumsuz yazalım..
Eski sevgili dediğim kavram tek benim eski sevgililerimle sınırlı olan birşey değil..Tüm eski sevgililer için geçerli..Bende bazılarının eski sevgilisi olduğum için benim içinde geçerli aslında :)Benim kafamda twitter “Eski sevgiliye laf sokma” sosyal ağı olarak yer aldı..Yani ondan alışkanlık yaptı :) Yoksa özel bir amacı yok orasının..
Neyse şimdi madde madde eski sevgilinin odunluğunu ispatlayan hipotezlerimi(Geometricinin Teoremleriyle :D[Kendisi Okul Müdürümüzdür .]) yazmak istiyorum..Ben kendi eski sevgililerim için böyle düşünüyorum.
  • Sevmiyorum der aklı fikri sizdedir..Napıyor? Niye yapıyor gibi merak eder? Yakalarsın sevmiyorum der..Seviyormusun diye sormazsın bile.
  • Ortalıkta laf sokmaya çalışır ama lafı yiyince de hemen duygusala bağlar..Sen beni hiç sevmemiştin der..
  • Yazdıklarımı okuma dersin..Okumadım ki zaten der..IP adresi ve lokasyonları direk panelde görünür..Hatta kendi sitenize sizden çok girmiştir.
  • Mesaj atarsın önemli birşey sormak için kırk yılda bir lazım olur..Sen kimsin der? Hayır o numarayı silse bile hanginiz eski sevgilinizin numarasını hatırlamazsınız?
  • Bana bir daha mesaj atma” der 10 dakika sonra tekrar kızmak için bir mesaj atar..Bari lafın sonunda söyle..
  • Mesaj atma mesajından sonra neden mesaj gelmiyor la diye düşünür..Sonra dayanamaz yine mesaj atar.
  • Üstünden biraz zaman geçer hiçbirşey yapmazsın..Mesaj atar.Beni neden engelledin diye..Sen istedin dersin yoo ben öyle birşey demedim der.
  • Sevdiğin bir şarkıdır çıkarken onla şarkınız olmuştur..Tekrar dinlersin hemen götü kalkar..Aaa beni unutamamış der..
  • Güya takip etmiyorum ben seni der..Her bokunu bilir..Hatta formspring de soru soran anonim arkadaşım bile dayanamaz..Diğer anonim kimdi lan diye sorar..
  • Yazıların çok itici der..Salak hani takip etmiyordun demez susarsın..Ama buna rağmen 24 saat sitendedir..Google botları bile daha az ziyaret etmiştir oysa siteni.
  • Twitter’ını özele alırsın..Çıldırırır..Sonra bi bakarsın twitter kayıtlarını çeken sitenin bir kategorisinden çıkmaz..
  • Hiç merak etmedim der..Lafta hiç altta kalmaz ama biraz bilgin varsa bilgisayarındaki o trojan’ın neler yaptığını görünce “Haha salak” dersin :) (Trojan mı :D aa çok ayıp beyaz :D )
  • Bir üstteki seçeneği okuyup mesaj atar.. Trojan mı gönderdin sen bana..Ne hayvansın der..Oysa yazılarımı hiç okumaz o..
  • Unuttuğun en güzel anında tam böyle uyuyacakken mesaj atar..Konu çok eski bir konudur yeni hatırlamıştır..Ulan tamam da ne alaka lan?
  • Bundan bir önceki eski sevgiliyi yem olarak atarsınız önüne..Sadece ona odaklanır..Ama dışarda yattığınız hatta çıktığınız kızları bırakın duymayı ruhu bile anlamaz..
  • Aldatmadım dersin kendi kendini aldattıldım diye şizofreniye bağlar..Ee aldatılmayı bu kadar çok istiyorsa aldatırsın bu sefer de anlamaz.
  • Twitter da yada facebook’Ta birşey paylaşırsın..Tutar aynısını başka bir linkle paylaşır..Sebebi şöyledir..Ben hiç takip etmiyorum..Ee kayıtlar var :)
  • Kırk yılın başında tüm arkadaşlarına attığın bir isteği ona da söylersin tutar tersler..Ulan sanki dünyayı kurtar dedik..
  • Evin önüne tutar 2 bira şişesi koyup,twit atma ile arkadaşımın sevgilisinin arkadaşıma mesaj atması süresi arasındaki mesafe ışık hızından bile hızlıdır.Ee hani takip etmiyordun?
  • Kırk yılda bir partiye gidip erkek arkadaşlarıyla boy boy fotoğraf çektirip “al lan unutmadım ben seni” dercesine face atıp,profil resmi yapar..Sanır ki eski sevgiliye kapak olur :) Çektiğim videolardan bir tanesini atsan o sevginden çürüdüğünü sandığın insanın aslında senden kurtulduğunu ve kutladığını düşünürsün :)
  • Alkol kullanmayı hava atma göstergesi zannedip 2 bira da göt olup ergenlik yapar..Ama sen içtiğin alkolü bırak yanındaki kokusundan sarhoş olur :)
  • Kendisini Adriana Lima zanneder..Hani çıkarken söylersiniz ya “çok güzelsin” diye..Oysa anlamaz onun yağ çekme şeyi olduğunu..Kaptırır bir tufana sonra etrafında ameleler dolunca anlar ne bok yediğini :)
  • Konuşma tarzına kıro der hatta bunla dalga geçer..Sonra ne kadar yapmacık olduğunu anlar susar.
  • Halen sevdiğini düşünür salak salak triplere girer sevmiyorum dersin..Duygusala bağlar kafanızı ziker..
  • Seviyorum dersin götü kalkar affetmemek için elinden geleni yapar..
  • Çok cool göründüğünü zanneder..Oysa ergenlerle biz o yüzden dalga geçmişizdir..Anlamaz.
  • Formspringden soru sorarsanız anında kimliğinizi deşifre etmeye çalışır..Ee salak zaten yem atmışım kim olduğunu öğren diye ifşa edince başın göğe mi erdi..Ulan o sitenin amacı o zaten..Ee sonra bana niye soru sormuyorlar dersin..Sorunca niye ifşa ediyorsun arkadaş sen :)
  • Oturur karşısına adam gibi konuşursun..Olmadık bir sebepten konuyu çevirir için eder..Sanki bir ay öncesinden tüm işi bırakıp o güne konsentre (bu kelime nasıl yazılıyordu la ) olmuşsunuz zanneder.
  • Ha bide bu kadar şeyi okur ama hepsini “bu ben değilim ki” diye düşünür..Hatta ahaha salak diye tepki bile verebilir..Normaldir.
İşte kızlar şimdi kim odunmuş ..?

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

 
Yukarı