Sponsor Bağlantılar

17 Temmuz 2012 Salı
7 Yorum

Twitter Takipçi Sayını Yükseltme

7/17/2012
Merhaba arkadaşlar saat 18:27 karşınızdayım çok güzel bir yazıyla çıkıyorum.Evet twitter'iniz varsa sakın üzülmeyin takipçim yok diye.Sizler için araştırdım kendimde bu uygulamayı kullanıyorum ve çok memnunum 633 tane takipçim var ..


Şimdi arkadaşlar sistem gerçekten çok kolay , 5 dakikada 120 takipçi kazanıyorsunuz.Sistemin çalışma olayını anlatayım size ;

  1. İlk olarak www.takipcihavuzu.com giriniz.
  2. Şimdiki adımımızda twitter ile giriş yap butonu var oraya tıklayın ve girin sistem güvenlidir korkmayınız.
  3. Sağ yukarda kredinizi gösterir günlük 120 kredi veriyor.
  4. 1 Dakika bekleyin önünüze twitter kullanıcıları çıkacak ve çıktıktan sonra buton açılacak ona basın işlem bukadar.
 Not : Bu takipçi kazanma işi günde 1 kere yapılıyor.

7 Yorum:

  1. Ya hayır bikere günde 50 kredi veriyolar bana,120 kredi falan yok.

    Buarada twitterdan takip edebilirsiniz. Kul.adım : sevgimalik

    ♥ (O)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kulanmadım hiç sadece bilgi edinmiştim yayınladım :)

      Sil
  2. eğer takipçinizi artırmak istiyorsanız addmefast'tı oneririm işe yarıyor :) 1-2 gün içerisinde bununla ilgili makele paylasıcagım (o)

    YanıtlaSil
  3. ben bu programı kullanıyorum gayette memnunum http://www.dosya.tc/en2.php?a=server21/VxaAKi/TwitterTakip_iY_kseltmeHilsev2.exe&b=265ee5b703f2146f3ad5ed00c3e28de7

    YanıtlaSil
  4. bu tur siteleri sacma buluiyorum

    YanıtlaSil
  5. http://www.twittertakibi.com sınırsız, reklamsız ve ücretsiz takipci artirimi, rt artirimi. herhangi bir limiti yok sitenin fakat az kullanıcısı var gibi o bakımdan yayıp daha sonra sömürmek laızm :D

    YanıtlaSil
  6. http://www.twittertakibi.com sınırsız, reklamsız ve ücretsiz takipci artirimi, rt artirimi. herhangi bir limiti yok sitenin fakat az kullanıcısı var gibi o bakımdan yayıp daha sonra sömürmek laızm :D

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

 
Yukarı