Sponsor Bağlantılar

9 Ağustos 2012 Perşembe
43 Yorum

Counter Strike 1.6 En Sade WALL HACK VE HS CFG Sİ. OUTO

8/09/2012
Counter Strike Duvar Hilesi – Cs Wallhack – 2012
Counter Strike oyununda duvarların arkasından ateş edebilmenizi,rakibin sizi görmeden ona hamle yapabilmenizi sağlayan Bir duvar walllhack hilesidir.
Cs Kullanımı: İlk olarak zipli olan dosyayı zip’ten çıkartınız masaüstüne gelen CS WallHack
Adındaki uygulamayı kurunuz  daha sonra cdhack dosyasınıa 2 defa tıklama yapınız
Ve hile aktif hale gelecektir Daha sonra oyuna girerek ‘end’ tuşuna basınız.
Bu işlem sayesinde wallhack açılmış olacak. Öldüğünüzde wall kapanır tekrar açmak için aynı işlemi tekrarlayın. Eğer ‘end’ tuşuna bastığınızda ‘cheats allowed’ yazısı karşınıza çıkarsa wall açık kullanılıyor demektir, ‘cheats stop’ yazısı var ise program kapalı demektir. Tekrar ‘end’ tuşuna basarak tekrar Wallhackı çalıştırabilirsiniz.
Counter Strike Duvar Hilesi – Cs Wallhack indir – Download – 2012
cs wall hack  1280x720 Counter Strike Duvar Hilesi   Cs Wallhack indir   Download


İndir
Rar Pass: ByQvertz
NOT : LİNKLER ALINTILIDIR . AMACIMIZ HIRSIZLIK DEĞİL SADECE HİZMETİ ARTIRMAKTIR.



43 Yorum:

  1. cokKotu indirdigim fdosya Acılmıor HiçBrhtadaÇıkmıyor. D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açılması lazım ben denemedim sadece netten alıntı yaptım arkadasım :)kusura bakma acılmıyorsa (o)

      Sil
  2. acılı ama kotu yanı ıcbı sw de 5 dk dan fazla duramıom :((

    YanıtlaSil
  3. bunu arıyordum teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. İNdirme Linki Nerde Arkadaş Bulamıyom :-(

    YanıtlaSil
  5. Arkadaş ölünce allowed başlayınca stoped dio

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten güzelmiş kardesım saol :-) :d (h)

    YanıtlaSil
  7. arkadaslar yukledım rar dosyası geldi bi anlatabilirseniz ?

    YanıtlaSil
  8. ya güzel krdşim ben anlamadım şifre falan istyo lyfen yrdm [-(

    YanıtlaSil
  9. ııde nasıl yapılıyor ben anlamdaım cunku basıyorum oyundan cıkıyor caktı

    YanıtlaSil
  10. eyer alıntıysa kendin upload et ve pas şifresini adın yap bu kadar kardeşim

    YanıtlaSil
  11. arkdaşlar Sxe li sw demi çalışır yoksa sxe sizmi

    YanıtlaSil
  12. oyundan atıyo çalışmadı 8-)

    YanıtlaSil
  13. Ya arkadaslar oyunda ölünce alowed başlayınca stoped diyor delı olucam lütfen yardımcı olun tam tersı olması lazım ama nasıl düzelticeğimi bilmiyorum Lütfen yardımcı olun:-b

    YanıtlaSil
  14. denicem :) :) :d

    YanıtlaSil
  15. arkadaslar sifresini yazıom yanlıs dio yardımcı olurmusunuz
    :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun yoktur kardesim kopala yapıstır yamada elle girin (o)

      Sil
  16. ya kardes bi yardım edin indire basıom indirilio dio ama iindirmio

    YanıtlaSil
  17. Kardeşim indirdim ama şifre istiyor ona ne yazacağız?

    YanıtlaSil
  18. Şifre istiyor kardeş ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifre orda yazıyor 'rarpass : ByQvertz die neyi anlamıyosunuz arkadasım ?????????? ŞİFRE: ByQvertz

      Sil
  19. Çalışıp çalışmadını bilmeden alıntıyı paylaşıyosun çalışmıyor diyenlere ben alıntı yaptım kusra bakma diyosun..Paylaşımı beğenenlerede teşekkürler diyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıştıramayanlara kalmıs bişey onca kişi bunu indirip kurup calıstırıyorsa sorun sizdedir ve bu bir alıntıdır ister calıssın ister calısmasın ben alıntı yaptım bu kadar begenmniyorsanız indirmeyin kullanmayı bilmiyosanız indirmeyin calısmıyor die yorum yapıcagınıza internetten arastırın resimli anlatım yapanların yonergelerini izleyin kusura bakmayın kabalıgım yuzunden blogumla fazla ilgilenemiyorum netim yok pcye kırk yılda bir giriyorum anlayısınız için tesekkurler ..

      Sil
  20. Süperr bişey teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  21. kardeş consola bişi yzcazmı ben valveye attım hackı end basıyom bi bok olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmıyorum bu programı kards biyerde sıkıntı vardır kesin

      Sil
  22. ya ben su zıpten cıkarmayı anlamadım masaustune atıyom klosoru olmuyo acıyom bombos oluyo bı acıklasan detayla bur :) lutfen

    YanıtlaSil
  23. beyle end'e basıyorum açılmıyor

    YanıtlaSil
  24. beyler ben end'e basıyorum hile açıkmıyor

    YanıtlaSil
  25. Ya ben biliyordum bunu arkadaşlar indirin rardan çıkart diyin şifreyi yazın sonra cd hack'a tıklayın oyuna girin Unbind End yazın konsola end'e basın sonra açılıyor ben hepsini yaptım oldu önceden sorun yoktu yeni pc geldi Hersey karıstı pc çok iyi değil bnm pcm yapıma gitti bunla giriyorum adama ates ediyorum sağa sola ates ediyor sorun nedir açıklarmısın biliyorsan Furkan Koçar?...

    Şimdiden teşekkürler arkadaşlar sizde işallah anlamışsınız bunun anlaşılmayacak yeri yok en kolay hack :D

    YanıtlaSil
  26. val hilesini yapr kebn oyun kapalı olmasıl ve valı açın sonr oyunu açın veb val olmus tur ama öldükten sonra çalısı yo normaldede çalısıyo ama ben ben bilmiyom arkadas lar

    YanıtlaSil
  27. Dağılın Byler wall deil bes belli cdhack bu

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
*Lütfen yanlızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

 
Yukarı